Caterinca pe seama lu’ Basescu

Plictiseala a devenit mare in ultimul timp,asa ca m-am decis sa vad ce mai e funny pe internet.Fara sa vreau am dat de o poza cu Basescu modificata si mi-am zis sa vad daca mai sunt.In 10 minute am constatat ca netul e plin de poze trucate cu Base si ca multe dintre ele sunt chiar reusite:) . Am postat mai jos cateva poze de care m-am lovit pe net.Eu m-am distrat copios pe seama acestor poze asa ca va las si pe voi sa o faceti😀 .

Sa nu uitam de EBA,care apare intr-o ipostaza jenanta!Spala pe jos,complet echipata.Faza penala e ca peste acele manusi de cauciuc pe care draga de ea le are in manutele sale fine poarta o imensitate de inel . Peste manusi ?

Jitaru G. Blog

Leave a Reply

