Twilight

La prima vedere pare un film de duzina,un film facut pentru a scoate bani din el si pentru a prosti copchilaraia sa se uite.Asa mi s-a parut mie la prima vedere.Nu-i dadeam foarte multe sanse doar ca intamplator am primit o melodie de la un prieten cantata de Paramore care mi-a placut foarte mult.Pe langa faptul ca am ascultat-o vreo 3 zile la rand incontinuu,abia aseara am cautat clipul pe Youtube.Mare mi-a fost mirarea sa vad ca piesa face parte de pe coloana sonora a filmului Twilight.

Odata ce imi placea si inca imi place piesa la nebunie am decis sa ii dau o sansa si filmului🙂 .Adevarul este ca m-am uitat azi dimineata la el adica pe la ora 4:30 dat fiind ca nu am dormit toata noaptea  si pot spune ca mi-am schimbat total parerea.

Pentru cei care inca nu au apucat sa se uite la el,acest film duce pe marile ecrane o poveste de dragoste modernă şi plină de acţiune, între un vampir şi o muritoare. Ceva mai detaliat despre acest film gasesti aici.

Mai jos am postat piesa pe care ziceam ca am ascultat-o vreo 3 zile la rand.

Leave a Reply

