Badea vrea să plece de la antenă

Jitaru G. BlogRevin la Badea…Acum 2 zile am scris un articol in care ziceam ca Badea a ramas falit dar se pare ca m-am inselat putin.Am vazut pe blogul lui o postare in care zicea ca inca nu s-a decis unde isi va petrece vacanta in luna august si in care ruga cititorii sa-i dea ceva idei.Asta ne arata ca Mircea nu sufera atat de tare dupa bani si ca isi permite sa isi faca majoritatea vacantelor in strainatate.Oricum nu vreau sa ma dau ”lovit”,dar reclamele de pe blogul sau asta mi-a dat de inteles.

In aceeasi postare scria ca atunci cand se va intoarce din vacanta intentioneaza sa plece de la Antena 3 si sa schimbe formatul emisiunii.Nu stiu ce la facut sa ia aceasta decizie dar parerea mea e ca are foarte mult de pierdut.Deja isi facuse un public tinta si destui oameni care sa il ridice in slavi.Cine isi va mai bate joc de politica romaneasca,de cei care fura,de cocalari cu burta si pitzipoance cu pantofi ”Gimi CIU” si geanta ”Vuiton” ?

Acum nu vreua sa las de inteles ca imi plange inima dupa Badea chiar daca din multe puncte de vedere il admir.Si el e om si greseste,are si el defectele lui cu care face multi oameni sa-si schimbe parerea despre personajul Mircea Badea.

Leave a Reply

