Mircea Badea ramas falit

Jitaru G. BLOG

Oare Badea a ramas falit? Am observat ca pe blogul lui apar tot mai multe reclame la diferite produse sau web-siteuri.Cand si-a deschis blogul sustinea tare si sus ca nu va pune reclame pe el si ca nu va incerca sa faca bani din asa ceva.Prima reclama a fost la Toyota,din care,dupa spusele multor bloggeri scoatea bani frumosi.Acum am observat ca bara laterala a blogului este intesata de foarte multe reclame.Oare lui Mirciulica nu-i mai ajung banii dati de mogul? Oare nu mai are bani de vacante in strainatate?

One response to this post.

  1. […] de criza. Leave a Comment Revin la Badea…Acum 2 zile am scris un articol in care ziceam ca Badea a ramas falit dar se pare ca m-am inselat putin.Am vazut pe blogul lui o postare in care zicea ca inca nu s-a […]

    Reply

Leave a Reply

